Akaryakıt İstasyonlarına Kovid-19 Denetimi

Karaman'da Kazımkarabekir Kaymakamı Yasin Şahin, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında ilçedeki akaryakıt istasyonlarını denetledi.

Karaman'ın Kazımkarabekir ilçesinde Kaymakam Yasin Şahin, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında ilçedeki akaryakıt istasyonlarını denetledi.

Şahin, denetimlerin ardından yaptığı açıklamada, ilçede faaliyet gösteren akaryakıt istasyonlarının ve şirket şantiyelerinin Sağlık Bakanlığı'nın yayınladığı "Kovid-19 Salgın Yönetimi ve Çalışma Rehberi"ne uygunluğu yönünden denetimler gerçekleştirdiklerini belirtti.

Birçok akaryakıt istasyonu ve içerisinde bulunan marketleri söz konusu rehbere uygun hale getirdiklerini ifade eden Şahin, "Şirketlerimizin şantiyelerinde ise işçilerimize uygun çalışma ve yaşam koşullarını salgın süreci açısından değerlendirdik. Eksiklikleri bulunan akaryakıt istasyonlarımız ile şirketlerimize iş yeri ve şantiye koşullarının 'Kovid-19 Salgın Yönetimi ve Çalışma Rehberi'ne uygun hale getirilmesi için süre verdik." diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Karaman Haberleri

Otomobilin Çarptığı 9 Yaşındaki Çocuk Yaralandı
Karaman’da Otomobille Çarpışan Elektrikli Bisikletin Sürücüsü Yaralandı
Karaman’da Otomobille Elektrikli Bisiklet Çarpıştı: 1 Yaralı
Motosiklet Hareket Eden Otomobile Çarptı: Anne İle Kızının Yaralandığı Kaza Kameraya Yansıdı
Zehra’nın Hayvan Sevgisi Sosyal Medyada İlgi Odağı Oldu