Aksaray'da Ambulans Görev Sırasında Kaza Yaptı

Aksaray'da Ambulans İle Otomobilin Çarpıştığı Kazada 4 Kişi Yaralandı

Aksaray'da hasta taşıyan ambulans ile otomobilin çarpışması sonucu 4 kişi yaralandı.

Yahya Şimşek (46) idaresindeki 68 AAP 725 plakalı ambulans, Çiftlik Mahallesi kavşağında Yılmaz Gedik'in (46) kullandığı 68 ACB 192 plakalı otomobille çarpıştı.

Çevredekilerin haber vermesi üzerine kaza yerine polis ve sağlık ekibi sevk edildi.

Kazada, sürücü Şimşek, ambulanstaki hasta Fikret Ökçe ile 112 Acil Servis personeli Büşra Doğan (23) ve Merve Demir (25) yaralandı.

Yaralılar, sağlık ekiplerince Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Aksaray Haberleri

Aksaray’ın Ata Tohumundan Yetiştirilen Organik Sarımsakların Hasadı Başladı
Aksaray Sokaklarında Şok Uyulama
Su Dolu Drenaj Kuyusuna Gömülü Otomobilden 2 Ceset Çıktı
Polis Seferber Oldu Ama 2 Dakikayla Sınavı Kaçırdı
Son 66 Yılın En Fazla Yağmuruna Alan Aksaray’da Barajdaki Su Seviyesi Yükseldi