Akşehir Belediyesi’nde Üç Yeni Birim

Konya'nın Akşehir İlçe Belediyesi yönetiminde yerel seçimlerden bu yana yenilemeler devam ederken, belediye bünyesinde hizmet vermek üzere üç yeni müdürlük...

Konya'nın Akşehir İlçe Belediyesi yönetiminde yerel seçimlerden bu yana yenilemeler devam ederken, belediye bünyesinde hizmet vermek üzere üç yeni müdürlük daha açıldığı duyuruldu.

Akşehir Belediye Başkanı Ahmet Nuri Köksal'ın öncülüğünde idari kadroda önemli değişiklikler yapılıyor. Başkan Köksal'ın "Yeni Nesil Belediyecilik" vizyonu doğrultusunda yapılan güncellemelerle belediye yönetiminin gençleştirilmesi amaçlanıyor. Bu kapsamda sürdürülen çalışmalar sonucunda belediye bünyesine üç yeni müdürlük daha kazandırıldı. Akşehir halkına hizmet vermek üzere açılan müdürlükler ise Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ile Veteriner İşleri Müdürlüğü olarak duyuruldu. Yapılan atamalarla Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğü'ne Mustafa Kanat, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'ne Şerife Parlak, Veteriner İşleri Müdürlüğü'ne ise Alican Büyükbaş'ın atandığı belirtildi.

Başkan Ahmet Nuri Köksal, bu adımlarla Akşehir'e daha etkin hizmet sunmayı amaçladıklarını belirtirken, oluşturulan genç ve dinamik kadronun Akşehir Belediyesi'ni geleceğe hazırladığının altını çizdi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Ehliyetsiz Çocuk Sürücünün Karıştığı Kazada 2’si Çocuk 5 Kişi Yaralandı
Meram’da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı
Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yıl Dönümü Kutlandı
Beyşehir’deki Kazalarda 1 Kişi Öldü, 11 Kişi Yaralandı
Çöpe Atılmasın Diye 80-100 Yıllık Radyoları Çalışır Hale Getiriyor