Alanya’da Ehliyetsiz Sürücüye 60 Bin Tl Ceza

Antalya'nın Alanya ilçesinde ehliyetsiz olduğu öğrenilen 15 yaşındaki sürücü jandarma ekipleri tarafından yakalandı.

Antalya'nın Alanya ilçesinde ehliyetsiz olduğu öğrenilen 15 yaşındaki sürücü jandarma ekipleri tarafından yakalandı.

Oba Mahallesi Taşatan Caddesi üzerinde trafik güvenliğini tehlikeye düşürdüğü anlara ait görüntülerin ortaya çıkmasının ardından harekete geçen jandarma ekipleri, ehliyetsiz olduğu belirlenen 15 yaşındaki sürücüyü yakaladı. Sürücünün cadde üzerinde tehlikeli şekilde şerit değiştirdiği, yakın takip yaptığı ve yüksek sesle müzik açarak çevreyi rahatsız ettiği tespit edilen sürücünün ayrıca teknik şartlara aykırı araç kullandığı belirlendi. Görüntüler üzerine çalışma başlatan jandarma trafik ekipleri, kısa sürede şahsı yakalayarak işlem yaptı.

Yapılan incelemeler sonucunda sürücüye; Ehliyetsiz araç kullanmak, tehlikeli şekilde şerit değiştirmek, yakın takip yapmak, saygısızca araç kullanmak ve yüksek sesle müzik dinlemek teknik şartlara aykırı araç kullanmak maddelerinden toplam 60 bin 15 TL idari para cezası uygulandı. Araç ise trafikten men edildi.

Öte yandan, şahıs hakkında "Trafik güvenliğini tehlikeye sokmak" suçundan adli işlem başlatıldığı öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Antalya Haberleri

Aksu Belediyesi’nden Aşure İkramı
Serik’te Hortum Paniği: Üzerine Tente Devrilen Vatandaşın Yardımına Çevredekiler Yetişti
Alanya’da Kaçak Alkol Operasyonu: Bin Litre Kaçak Alkol Ele Geçirildi
Akdeniz Üniversitesi’nde Diş Hekimleri Mezun Oldu
Aksu’daki Orman Yangını Kontrol Altına Alındı, 10 Hektar Alan Zarar Gördü