Alanya’da Protokol Bayramlaştı

Alanya'da Ramazan Bayramı dolayısıyla düzenlenen resmi bayramlaşma töreninde protokol üyeleri ve vatandaşlar bir araya geldi.

Alanya'da Ramazan Bayramı dolayısıyla düzenlenen resmi bayramlaşma töreninde protokol üyeleri ve vatandaşlar bir araya geldi.

Ramazan Bayramı'nın birinci gününde Eşgilik Düğün Salonu'nda gerçekleştirilen bayramlaşma programı, saat 11.00'de başladı. Törene Alanya Kaymakamı Şakir Öner Öztürk, İl Jandarma Komutan Yardımcısı Albay Engin Burak Mindivanlı, İlçe Jandarma Komutanı Yarbay Hüseyin Direk, İlçe Emniyet Müdürü Mustafa Hilmi Özgönül ile kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Bayramlaşma programında protokol üyeleri vatandaşlarla tek tek bayramlaşarak sohbet etti. Programda katılımcılara çeşitli ikramlar sunulurken, program hatıra fotoğrafları ile sona erdi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Antalya Haberleri

Alanya’da Hava 32, Deniz 26 Dereceyi Gördü, Turistler Sahillere Akın Etti
Serik’te Hortum Paniği: Tente Müşterilerin Üzerine Çöktü, Facia Saniyelerle Atlatıldı
Aksu’da Orman Yangınına Havadan Ve Karadan Müdahale
Antalya’da İş Yerini Kurşunlayan 2 Kişi Yakalandı
Antalya’da Yunuslar Balıkçı Teknesine Eşlik Etti