Başkan Altay: “hüyük Çileği Ab Tescili Alan Konya’mızın İlk Ürünü Oldu, Hayırlı Olsun"

Konya Büyükşehir Belediyesi'nin destekleriyle Hüyük'te üretimi teşvik edilen "Hüyük Çileği", Konya'nın ilk, Türkiye'nin 25. Avrupa Birliği tescili...

Konya Büyükşehir Belediyesi'nin destekleriyle Hüyük'te üretimi teşvik edilen "Hüyük Çileği", Konya'nın ilk, Türkiye'nin 25. Avrupa Birliği tescili alan ürünü oldu.

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, belediye olarak kırsal kalkınmayı sağlamak ve çiftçilerin yaşadığı bölgede refah seviyesini artırmak amacıyla 31 ilçede tarımsal destekleri sürdürdüklerini vurguladı. Bu çerçevede Hüyük'te üretimini teşvik ettikleri "Hüyük Çileği"nin Konya'nın ilk Avrupa Birliği tescili alan ürünü olmasının kendileri için büyük bir mutluluk olduğunu ifade eden Başkan Altay, "Üreticimizi destekledik, çiftçimiz alın teri döktü, bereketli topraklardan güzel bir lezzet çıktı. "Hüyük Çileği'miz Avrupa Birliği tescili aldı. Konya'mızın ilk, ülkemizin 25. tescilli ürünü "Hüyük Çileği" hayırlı olsun" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Ehliyetsiz Çocuk Sürücünün Karıştığı Kazada 2’si Çocuk 5 Kişi Yaralandı
Meram’da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı
Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yıl Dönümü Kutlandı
Beyşehir’deki Kazalarda 1 Kişi Öldü, 11 Kişi Yaralandı
Çöpe Atılmasın Diye 80-100 Yıllık Radyoları Çalışır Hale Getiriyor