Başkan Kocagöz Belediye Personeliyle Bayramlaştı

Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, Ramazan Bayramı öncesinde belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.

Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, Ramazan Bayramı öncesinde belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.

Kepez Belediyesi'nde geleneksel bayramlaşma töreni yapıldı. Başkanlık makamında düzenlenen programa, belediyede görev yapan memur ve işçiler katılım gösterdi. Belediye personelinin bayramlarını kutlayan Başkan Mesut Kocagöz, çalışanlarla sohbet etti. Kurum içi dayanışmanın önemine dikkat çekilen buluşmada konuşan Kocagöz, Kepez'e hizmet yolunda personelin emeğinin en büyük güç olduğunu vurguladı. Başkan Kocagöz, "Kepez'e birlikte hizmet ettiğimiz siz kıymetli çalışma arkadaşlarımla bu bayram sevincini paylaşmak benim için büyük bir mutluluk. Biz, vatandaşımıza en iyi hizmeti götürmek için gece gündüz demeden çalışan büyük bir aileyiz. Hep birlikte daha güzel bir Kepez için omuz omuza çalışmaya devam edeceğiz. Tüm mesai arkadaşlarımın ve ailelerinin Ramazan Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyorum" dedi.

Bayramlaşma töreni, günün anısına çektirilen toplu fotoğrafların ardından sona erdi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Antalya Haberleri

Akdeniz Üniversitesi’nde Diş Hekimleri Mezun Oldu
Aksu’daki Orman Yangını Kontrol Altına Alındı, 10 Hektar Alan Zarar Gördü
Antalyaspor’da 2. Bülent Korkmaz Dönemi
Alanya’da Hava 32, Deniz 26 Dereceyi Gördü, Turistler Sahillere Akın Etti
Serik’te Hortum Paniği: Tente Müşterilerin Üzerine Çöktü, Facia Saniyelerle Atlatıldı