Beyşehir Osb’nin İkinci Etap Avan Projesi Onaylandı

Konya'nın Beyşehir Organize Sanayi Bölgesi'nin (OSB) ikinci etap genişleme sahası projesi, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından onaylandı.

Konya'nın Beyşehir Organize Sanayi Bölgesi'nin (OSB) ikinci etap genişleme sahası projesi, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından onaylandı.

Bakanlık onayının ardından hazırlanan Avan Projesi, Beyşehir Kaymakamı Mehmet Kemal Akpınar ve Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır tarafından yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı törenle imzalandı. Projenin imzalanmasıyla birlikte, genişleme sahasında ihale ve altyapı inşaatı sürecine geçilmesi planlanıyor. Beyşehir Kaymakamı Mehmet Kemal Akpınar, imza töreninde yaptığı açıklamada Beyşehir OSB'nin genişleme sürecinde önemli bir aşamayı geride bıraktıklarını belirterek, "Bu proje ilçemizin sanayi gelişimine önemli bir ivme kazandıracak. Bu noktada emek veren yönetim kurulu üyelerimize ve idari personellerimize teşekkür ediyorum" dedi.

Beyşehir OSB'nin ikinci etap genişleme projesi tamamlandığında, yeni yatırım alanları, modern altyapı ve artacak istihdam ile bölge ekonomisine önemli katkı sağlaması hedefleniyor.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Kutsal Topraklara Uzanan Yolculuğun Hatıraları Konya’da Sergileniyor
Konya’da "oto Kapan" Operasyonunda 75 Milyonluk Change Araç Ele Geçirildi
Akşehir’de "kiraz Hasat Şenliği" Coşkusu
Ereğli Pomem’de Mezuniyet Coşkusu
Mega Yaz Okulu’nda Kayıt Heyecanı