Beyşehir’de Kuraklığın Ardından Yatlar Sulara Yeniden Döndü

Konya'nın Beyşehir ilçesinde Ramazan Bayramı ile birlikte gezinti yatları yeni sezonu açtı.

Konya'nın Beyşehir ilçesinde Ramazan Bayramı ile birlikte gezinti yatları yeni sezonu açtı.

Eşrefoğlu Köprüsü önündeki limanlardan Beyşehir Gölü'nün sularına açılan yatlar, uzun bir aranın ardından yeniden tur düzenlemeye başladı. Geçtiğimiz yıl yaşanan kuraklık ve buharlaşma nedeniyle su seviyesi ciddi oranda düşmüş, kıyılarda yüzlerce metre geri çekilen sular nedeniyle birçok gezinti yatı karaya oturdu. Kış aylarında etkili olan yağışların ardından göldeki su seviyesinde kısmi de olsa yaşanan artış, yat işletmecilerini sevindirdi. Limanların yeniden suyla buluşmasıyla birlikte gezinti yatları da havaların ısınmasıyla birlikte seferlerine başladı. Yaz sezonu boyunca yoğun ilgi görmesi beklenen gezinti yatları, Beyşehir Gölü'nde turizm hareketliliğine katkı sunarken, talep olması halinde göl içerisindeki adalara da turlar düzenlemeye devam edecek.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Akşehir’de "kiraz Hasat Şenliği" Coşkusu
Ereğli Pomem’de Mezuniyet Coşkusu
Mega Yaz Okulu’nda Kayıt Heyecanı
Mağarada Gerçeğini Aratmayan Tatbikat
Çocukların Tasarladığı Ayakkabılar, Selçuk Üniversitesinde Üretildi