Cumhurbaşkanı Erdoğan, Burundi Cumhurbaşkanı Ndayishimiye İle Görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 5. Antalya Diplomasi Forumu (#ADF2026) için Türkiye'de bulunan Burundi Cumhurbaşkanı Evariste Ndayishimiye ile bir görüşme...

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 5. Antalya Diplomasi Forumu (#ADF2026) için Türkiye'de bulunan Burundi Cumhurbaşkanı Evariste Ndayishimiye ile bir görüşme gerçekleştirdi. Liderler Türkiye-Burundi ikili ilişkileri ve bölgesel konuları ele aldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Türkiye ile Burundi arasında ticari ve ekonomik münasebetleri geliştirmek, savunma sanayii alanında iş birliğini ilerletmek için adımlar atmanın önemini ifade etti.

Erdoğan, Türkiye'nin Gazze'de kalıcı ve sürekli insani ateşkesin sağlanması için gayret gösterdiğini, Burundi'nin de bu çerçevede attığı adımların takdirle karşılandığını belirtti. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, 2026 yılı Afrika Birliği Dönem Başkanlığını üstlenen Burundi'ye başarılar diledi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Antalya Haberleri

Büyükşehir’den Gazipaşalı Üreticilere Naylon Desteği
Antalya’da 484 Bin 576 Öğrenci Karne Heyecanı Yaşadı
Kepez’den Çocuklara Güvenli Oyun Alanları
Domates Güvesi, Mantar Sineği Ve Elma İç Kurduna Işık Tuzağı
Aynı Kavşakta Bir Saat Arayla İki Ayrı Motosiklet Kazası: 2 Yaralı