Erdemlililer Derneği’nden Vali Su’ya Ziyaret

Erdemlililer Derneği Başkan Vekili Prof. Dr. Selma Erat ve yönetim kurulu üyeleri, Vali Ali İhsan Su'yu ziyaret etti.

Erdemlililer Derneği Başkan Vekili Prof. Dr. Selma Erat ve yönetim kurulu üyeleri, Vali Ali İhsan Su'yu ziyaret etti.

Vali Su, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Erdemlililer Derneği'nin çok popüler bir dernek olduğunu, bundan sonraki süreçte yapacakları çalışmalarda başarılar dilediğini ifade etti.

Dernek yönetimi ise Vali Su'ya yürütmekte oldukları çalışmalar hakkında bilgi verdi. Ziyaretin sonunda Başkan Vekili Selma Erat, Vali Su'ya tablo hediye etti.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

13 Yıl Hapis Cezasıyla Aranan Şahıs Havalimanında Yakalandı
Mersin’de 10 Katlı Binada Yangın: Sağlık Ekipleri Dumandan Etkilenenlere Müdahale Etti
Tarsus’ta Köyler Arası Futbol Turnuvasında Maç Sonu Kavgası
Kontrolden Çıkan Kamyon, Park Halindeki Araçları Biçti
Pasajda Ölü Bulunan Eyüp Can Davası: Uzman Bilirkişiler İnceleme Yapacak