Hastanede Trafik Kazası Tatbikatı Yapıldı

Kulu Bölge Hastanesinde trafik kazası tatbikatı gerçekleştirildi. Başhekim Mustafa Karabulut gözetiminde gerçekleştirilen tatbikatta, meydana gelen bir...

Konya'nın Kulu ilçesinde hastanede trafik kazası tatbikatı yapıldı.

Kulu Bölge Hastanesinde trafik kazası tatbikatı gerçekleştirildi. Başhekim Mustafa Karabulut gözetiminde gerçekleştirilen tatbikatta, meydana gelen bir trafik kazasından sonra çok sayıda yaralı ambulanslar ile acil servise getirildi. Acil doktorları ve hastane çalışanlarının yardımı ile yaralılar tedavi altına alındı.

Başhekim Mustafa Karaduman, çok güzel bir tatbikat gerçekleştirdiklerini belirterek, "Bu tatbikatlar bizim için çok önemli. Malum deprem bölgesindeyiz. Kulu olarak trafik kazalarının çok yoğun olduğu bir bölgedeyiz. Bu şekildeki tatbikatlarla hastane personelimizi sıkıntılara karşı alıştırıyoruz" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Ehliyetsiz Çocuk Sürücünün Karıştığı Kazada 2’si Çocuk 5 Kişi Yaralandı
Meram’da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı
Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yıl Dönümü Kutlandı
Beyşehir’deki Kazalarda 1 Kişi Öldü, 11 Kişi Yaralandı
Çöpe Atılmasın Diye 80-100 Yıllık Radyoları Çalışır Hale Getiriyor