Hastanede Yatan 5 Aylık İkizler Taburcu Oldu

Mersin'de Anamur Devlet Hastanesinde akut bronşit tanısı ile tedavi gören 5 aylık ikizler taburcu oldu.

Mersin'de Anamur Devlet Hastanesinde akut bronşit tanısı ile tedavi gören 5 aylık ikizler taburcu oldu.

Anamur Devlet Hastanesi Başhekimi Opr. Dr. Serkan Boz, ikiz bebeklere hastanede yattıkları günden taburcu oldukları güne kadar en iyi şekilde bakıldığını söyledi. Sürecin Mersin Valisi ve İl Sağlık Müdürünün bilgisi dahilinde yürütüldüğünü, bebeklerin tedavi süreci boyunca ailenin yanında olduklarını kaydeden Boz, "Tabi bebekler 5 aylık olduklarından dolayı aile de ister istemez bir tedirginlik oldu. Hastanemizin bütün imkanları seferber edilerek bebeklerimizin bugün şifa ile taburcu olmalarını sağladık. Anamur Devlet Hastanemiz, bölgemizdeki en donanımlı hastanelerden biri durumunda ve vatandaşlarımıza en iyi hizmeti sunmak amacıyla tüm mesai arkadaşlarımızla birlikte özveriyle görevimizi yürütüyoruz" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

Mersin’de Suç Örgütüne Yönelik Operasyonda 16 Tutuklama
Akdeniz Belediyesi Evlendirme Memurluğu Yeni Yerinde Hizmet Verecek
Erdemli Belediyesi Hilal Kart’ı Hizmete Sundu
Mersin’de Ücretsiz Kursla Meslek Sahibi Oldu
Mersin’de Coğrafi İşaretler İçin 5 Maddelik Sonuç Bildirgesi