İnşaatın Asansör Boşluğuna Düşen İşçi Öldü

Mersin'in Tarsus ilçesinde inşaat halindeki binanın asansör boşluğuna düşen işçi öldü.

Mersin'in Tarsus ilçesinde inşaat halindeki binanın asansör boşluğuna düşen işçi öldü.

Olay ilçeye bağlı Öğretmenler Mahallesi 2919 Sokak'ta meydana geldi. Alınan bilgiye göre, inşaatta çalıştığı iddia edilen Mustafa Kemal İlboğazlı (39) gezerken asansör boşluğuna düşerek can verdi. İhbar üzerine olay yerine polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin çalışmaları sonucu İlboğazlı'nın cansız bedeni düştüğünü yerden çıkarılarak morga kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturması devam ediyor.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

Muz Üreticisi Dertli: Bahçede 25 Tl, Markette 120 Tl
Mersin’de Suç Örgütüne Yönelik Operasyonda 16 Tutuklama
Akdeniz Belediyesi Evlendirme Memurluğu Yeni Yerinde Hizmet Verecek
Erdemli Belediyesi Hilal Kart’ı Hizmete Sundu
Mersin’de Ücretsiz Kursla Meslek Sahibi Oldu