İnşaatta Yaklaşık 7 Metre Yükseklikten Düşen İşçi Yaralandı

Antalya'nın Manavgat ilçesinde inşaatta dengesini kaybederek yaklaşık 7 metre yükseklikten düşen işçi ağır yaralandı.

Antalya'nın Manavgat ilçesinde inşaatta dengesini kaybederek yaklaşık 7 metre yükseklikten düşen işçi ağır yaralandı.

Olay, saat 22.30 sıralarında Manavgat-Alanya D-400 Karayolu Aşağı Işıklar Mahallesi mevkiindeki bir inşaatta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, şantiyede çalışan Enver Tok yeni dökülen betonu kontrol etmek istediği sırada dengesini kaybedip yaklaşık 7 metre yükseklikten zemine düştü. İşçiyi gören mesai arkadaşları, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi Manavgat Birimi kurtarma ekipleri, jandarma ve sağlık görevlileri sevk edildi. İtfaiye ekiplerince düştüğü yerden çıkarılan yaralı işçi, ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Kalçasından ve başından yaralandığı tespit edilen Tok'un genel sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Ekipler olayla ilgili inceleme başlattı.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Antalya Haberleri

Aksu Belediyesi’nden Aşure İkramı
Serik’te Hortum Paniği: Üzerine Tente Devrilen Vatandaşın Yardımına Çevredekiler Yetişti
Alanya’da Kaçak Alkol Operasyonu: Bin Litre Kaçak Alkol Ele Geçirildi
Akdeniz Üniversitesi’nde Diş Hekimleri Mezun Oldu
Aksu’daki Orman Yangını Kontrol Altına Alındı, 10 Hektar Alan Zarar Gördü