Jandarma Teşkilatının 183. Kuruluş Yıldönümü Mersin’de Kutlandı

Mersin'de, Jandarma Teşkilatının 183. kuruluş yıldönümü, düzenlenen törenle kutlandı.

Mersin'de, Jandarma Teşkilatının 183. kuruluş yıldönümü, düzenlenen törenle kutlandı.

Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törene İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Necip Çarıkcıoğlu, askeri erkan, gaziler, şehit yakınları ve vatandaşlar katıldı. Saygı duruşunda bulunularak İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından İl Jandarma Komutanı Çarıkcıoğlu, Atatürk Anıtı'na çelenk sundu. Çelenk sunumunun ardından Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Arif Çetin'in mesajı okundu.

Jandarma marşının da söylendiği kutlama, hatıra fotoğrafı çekilmesiyle son buldu.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

13 Yıl Hapis Cezasıyla Aranan Şahıs Havalimanında Yakalandı
Mersin’de 10 Katlı Binada Yangın: Sağlık Ekipleri Dumandan Etkilenenlere Müdahale Etti
Tarsus’ta Köyler Arası Futbol Turnuvasında Maç Sonu Kavgası
Kontrolden Çıkan Kamyon, Park Halindeki Araçları Biçti
Pasajda Ölü Bulunan Eyüp Can Davası: Uzman Bilirkişiler İnceleme Yapacak