Karaman’da Doğaya 250 Kınalı Keklik Salındı

Doğa Koruma ve Milli Parklar 8. Bölge Müdürlüğünce Karaman'ın Ayrancı ilçesinde 250 kınalı keklik doğaya salındı.

Doğa Koruma ve Milli Parklar 8. Bölge Müdürlüğünce Karaman'ın Ayrancı ilçesinde 250 kınalı keklik doğaya salındı.

Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Bölge Müdürü Gültekin Aksan, keklik salım töreni öncesi Ayrancı Kaymakamı Fatih Eroğlu'nu makamında ziyaret etti. Ziyarette Aksan, Kaymakam Eroğlu'na Bölge Müdürlüğü sorumluluk sahalarında yapılan çalışmalar hakkında bilgiler verdi. Ziyaretten sonra Bölge Müdürü Gültekin Aksan ve Kaymakam Fatih Eroğlu beraberindeki İlçe Jandarma Komutanı Elif Baltacıoğlu ve Karaman Şube Müdürlüğü personeli ile birlikte Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü'nce 2022 yılı için Karaman'a tahsis edilen kınalı kekliklerden 250 adedini ilçesindeki ağaçlandırma sahalarına saldı.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Karaman Haberleri

Otomobilin Çarptığı 9 Yaşındaki Çocuk Yaralandı
Karaman’da Otomobille Çarpışan Elektrikli Bisikletin Sürücüsü Yaralandı
Karaman’da Otomobille Elektrikli Bisiklet Çarpıştı: 1 Yaralı
Motosiklet Hareket Eden Otomobile Çarptı: Anne İle Kızının Yaralandığı Kaza Kameraya Yansıdı
Zehra’nın Hayvan Sevgisi Sosyal Medyada İlgi Odağı Oldu