Kırmızı Işıkta Geçip Kaza Yaptı, Ehliyetine 1 Ay El Konuldu

Antalya Manavgat'ta otomobil ile motosikletin çarpışması sonucu meydana gelen kazada motosiklet sürücüsü yaralandı.

Antalya Manavgat'ta otomobil ile motosikletin çarpışması sonucu meydana gelen kazada motosiklet sürücüsü yaralandı.

Kırmızı ışık ihlali yaptığı tespit edilen otomobil sürücüsüne 5 bin TL para cezası uygulanırken ehliyetine 1 ay süreyle el konuldu.

Kaza; Antalya Caddesinde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, Yasin Y'nin kullandığı 34 GIT 365 plakalı motosikletin Yapay Şelale Demokrasi Bulvarı kavşağına geldiğinde Kemal K'nin kullandığı 42 GF 503 plakalı otomobille çarpıştı. Kazada yaralanan motosiklet sürücüsü Yasin Y., 112 sağlık ekiplerinin olay yerindeki müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye götürüldü.

Kazanın ardından kamera kayıtlarından kazayı inceleyen Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Büro Amirliği ekipleri, kırmızı ışıkta geçerek kazaya sebep olduğu belirlenen otomobil sürücüsü Kemal K'ye 5 bin TL para cezası uygularken sürücü belgesini de 1 aylığına geçici olarak iptal etti.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Antalya Haberleri

Aksu Belediyesi’nden Aşure İkramı
Serik’te Hortum Paniği: Üzerine Tente Devrilen Vatandaşın Yardımına Çevredekiler Yetişti
Alanya’da Kaçak Alkol Operasyonu: Bin Litre Kaçak Alkol Ele Geçirildi
Akdeniz Üniversitesi’nde Diş Hekimleri Mezun Oldu
Aksu’daki Orman Yangını Kontrol Altına Alındı, 10 Hektar Alan Zarar Gördü