Koca: "öğrencilere Ücretsiz Yemek İçin Hazırlıklarımız Tamam"

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, öğrencilere ücretsiz yemek hizmeti için gerekli çalışmaları tamamladıklarını, toplam 37 bin 69 öğrenciye...

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, öğrencilere ücretsiz yemek hizmeti için gerekli çalışmaları tamamladıklarını, toplam 37 bin 69 öğrenciye ücretsiz yemek hizmeti sunacaklarını söyledi.

Adem Koca, 13 İlçe Milli Eğitim Müdürü ile 6 Şubat Pazartesi günü okulların açılmasıyla başlayacak ücretsiz yemek hizmeti için son değerlendirme toplantısını gerçekleştirdi.

Tüm ilçe milli eğitim müdürlerinden brifing alan Koca, "İl genelinde tüm ilçelerimizde öğrencilerimize ücretsiz yemek hizmeti için gerekli çalışmaları tamamladık. 37 bin 69 öğrencimize ücretsiz yemek hizmeti sunacağız. Bu konuda okullarımızın açıldığı günden itibaren herhangi bir sıkıntı yaşamamak için son değerlendirmemizi de gerçekleştirdik. Bundan sonra çalışmalarımız ücretsiz yemek hizmeti sunduğumuz öğrenci sayılarımızı artırmak, evlatlarımıza ihtiyaç duydukları her alanda destek olmaktır" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

Mersin’de Suç Örgütüne Yönelik Operasyonda 16 Tutuklama
Akdeniz Belediyesi Evlendirme Memurluğu Yeni Yerinde Hizmet Verecek
Erdemli Belediyesi Hilal Kart’ı Hizmete Sundu
Mersin’de Ücretsiz Kursla Meslek Sahibi Oldu
Mersin’de Coğrafi İşaretler İçin 5 Maddelik Sonuç Bildirgesi