Koca, Şampiyon Öğrencilerle Bir Araya Geldi

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, hiçbir başarının tesadüf olmadığını, okul-veli-öğretmen işbirliğinin eğitimin her kademesinde çok önemli...

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, hiçbir başarının tesadüf olmadığını, okul-veli-öğretmen işbirliğinin eğitimin her kademesinde çok önemli olduğunu söyledi.

İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, Barbaros İlkokulu'nun artistik jimnastik, kungfu, yüzme, satranç, trambolin gibi branşlarda şampiyon olan öğrenciler ile öğretmenlerini misafir etti. Eğitimin sadece okullardaki akademik başarıyla sınırlı olmadığını, okul dışı etkinliklerin sportif, kültürel ve sanatsal çalışmaların çocukların beden ve ruh sağlığının gelişiminde çok etkili ve önemli olduğunu söyleyen Koca, "Öğrencilerimizin başarılarıyla gurur duyuyoruz. Hepsini yürekten tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum" dedi. Çocukların başarılarında emeği geçen tüm meslektaşlarına ve velilere de teşekkür eden Koca, "Hiçbir başarı tesadüf değildir. Okul-veli-öğretmen işbirliği, eğitimin her kademesinde çok önemli" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

13 Yıl Hapis Cezasıyla Aranan Şahıs Havalimanında Yakalandı
Mersin’de 10 Katlı Binada Yangın: Sağlık Ekipleri Dumandan Etkilenenlere Müdahale Etti
Tarsus’ta Köyler Arası Futbol Turnuvasında Maç Sonu Kavgası
Kontrolden Çıkan Kamyon, Park Halindeki Araçları Biçti
Pasajda Ölü Bulunan Eyüp Can Davası: Uzman Bilirkişiler İnceleme Yapacak