Konya’da Çarpışan Motosiklet Sürücüleri Yaralandı

Konya'nın Ereğli ilçesinde 2 motosikletin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.

Konya'nın Ereğli ilçesinde 2 motosikletin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.

Kaza, akşam saatlerinde Atatürk Caddesi Eski Emniyet kavşağında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, N.T. (43) idaresindeki 42 ENP 31 plakalı motosiklet ile D.İ.'nin (23) kullandığı 42 AUD 107 plakalı motosiklet çarpıştı. Kazada her iki motosiklet sürücüsü de yaralandı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekibi sevk edildi. Yaralılar, gelen sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalenin ardından ambulanslarla Ereğli Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kazayla ilgili tahkikat sürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yıl Dönümü Kutlandı
Beyşehir’deki Kazalarda 1 Kişi Öldü, 11 Kişi Yaralandı
Çöpe Atılmasın Diye 80-100 Yıllık Radyoları Çalışır Hale Getiriyor
Beyşehir’de Avcılara Yakın Takip
Konya Polisinden Kaçakçılık Operasyonu: 15 Gözaltı