Konya’da Park Halindeki Otomobilde Yangın

Konya'nın Beyşehir ilçesinde park halinde bulunan bir otomobilin motor kısmında çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

Konya'nın Beyşehir ilçesinde park halinde bulunan bir otomobilin motor kısmında çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

Olay, saat 02.15 sıralarında Evsat Mahallesi Anıt Meydanı'nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, meydanda park halinde bulunan otomobilin motor kısmı henüz bilinmeyen bir sebeple alev aldı. Yangını fark eden vatandaşların ihbarı üzerine adrese itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Aracın motor kısmında çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Araç kullanılamaz hale gelirken, polis ekiplerinin plaka bilgilerinden sahibine ulaşılamaması üzerine araç otoparka kaldırıldı.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Kutsal Topraklara Uzanan Yolculuğun Hatıraları Konya’da Sergileniyor
Konya’da "oto Kapan" Operasyonunda 75 Milyonluk Change Araç Ele Geçirildi
Akşehir’de "kiraz Hasat Şenliği" Coşkusu
Ereğli Pomem’de Mezuniyet Coşkusu
Mega Yaz Okulu’nda Kayıt Heyecanı