Konya’nın İki İlçesinde Yağmur Duası

Konya'nın Beyşehir ve Derbent ilçesinde düzenlenen yağmur ve şükür duası programlarında bir araya gelen çiftçiler ellerini yağış ve şükür duası...

Konya'nın Beyşehir ve Derbent ilçesinde düzenlenen yağmur ve şükür duası programlarında bir araya gelen çiftçiler ellerini yağış ve şükür duası yapmak için semaya kaldırdı.

Beyşehir'in Gölyaka Mahallesi'nde düzenlenen yağmur duasında mahalle sakinleri ile ekili alanları için yağış beklentisinde olan çiftçiler buluştu. Tekke mevkiinde yapılan duada ellerini semaya açan çiftçiler yağmur diledi. Programa çevre yerleşim merkezlerinden de vatandaşlar iştirak ederken, katılımcılara dua sonrasında yemek ikram edildi.

Derbent ilçesine bağlı Değiş Mahallesi'nde de üreticiler ve mahalle sakinleri yağmur ve şükür duası programlarında bir araya geldi. Programa İlçe Kaymakam Vekili Bünyamin Miroğlu, İlçe Belediye Başkanı Hüseyin Ayten'in de aralarında olduğu çok sayıda bürokrat, kamu görevlisi ve vatandaşlar katıldı.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Ehliyetsiz Çocuk Sürücünün Karıştığı Kazada 2’si Çocuk 5 Kişi Yaralandı
Meram’da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı
Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yıl Dönümü Kutlandı
Beyşehir’deki Kazalarda 1 Kişi Öldü, 11 Kişi Yaralandı
Çöpe Atılmasın Diye 80-100 Yıllık Radyoları Çalışır Hale Getiriyor