Konyaspor, Beşiktaş Maçının Hazırlıklarını Sürdürdü

Konyaspor, 22 Ekim Çarşamba günü Beşiktaş'ı konuk edeceği maçın hazırlıklarına devam etti.

Konyaspor, 22 Ekim Çarşamba günü Beşiktaş'ı konuk edeceği maçın hazırlıklarına devam etti.

Konyaspor'da Teknik Direktör Recep Uçar yönetiminde Kayacık Tesislerinde gerçekleştirilen antrenman, ısınma ile başladı. İki grupta oynanan 8'e 3 oyunla devam eden antrenman, topla oyun ile devam ederken çift kale maç ile sona erdi.

Yeşil-beyazlı ekip, yarın saat 18.00'de yapacağı antrenmanla hazırlıklarını tamamlayacak.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Kutsal Topraklara Uzanan Yolculuğun Hatıraları Konya’da Sergileniyor
Konya’da "oto Kapan" Operasyonunda 75 Milyonluk Change Araç Ele Geçirildi
Akşehir’de "kiraz Hasat Şenliği" Coşkusu
Ereğli Pomem’de Mezuniyet Coşkusu
Mega Yaz Okulu’nda Kayıt Heyecanı