Konyaspor - Fenerbahçe Maçında Ahmet Çalık Anıldı

Trendyol Süper Lig'in 19. haftasında sahasında Fenerbahçe'yi ağırlayan Konyaspor'da seremonisinde futbolcular ve Konyasporlu taraftarlar tarafından trafik...

Trendyol Süper Lig'in 19. haftasında sahasında Fenerbahçe'yi ağırlayan Konyaspor'da seremonisinde futbolcular ve Konyasporlu taraftarlar tarafından trafik kazasında hayatını kaybeden futbolcu Ahmet Çalık anıldı.

Trendyol Süper Lig'in 19. haftasında Fenerbahçe ile karşılaştıkları maçın seremonisinde Konyasporlu futbolcular, 3. yıl önce trafik kazasında hayatını kaybeden futbolcusu Ahmet Çalık'ı unutmadı. Futbolcular sahaya "Seni Unutmayacağız Ahmet Çalık" yazılı pankartla çıktı.

Konyasporlu taraftarlar tarafından ise kale arkası tribününde "Doymadım Doyamadım" yazılı Ahmet Çalık pankartıyla koreografi yapıldı.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yıl Dönümü Kutlandı
Beyşehir’deki Kazalarda 1 Kişi Öldü, 11 Kişi Yaralandı
Çöpe Atılmasın Diye 80-100 Yıllık Radyoları Çalışır Hale Getiriyor
Beyşehir’de Avcılara Yakın Takip
Konya Polisinden Kaçakçılık Operasyonu: 15 Gözaltı