Konyaspor, Fenerbahçe Maçının Hazırlıklarına Başladı

Konyaspor, Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Konyaspor, Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Kayacık Tesislerinde, Teknik Direktör İlhan Palut yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, topla yapılan ısınma ile başladı. Beşiktaş maçında ilk 11'de forma giyen futbolcular, salonda yenileme çalışması yaptı. Sahada topla oyun ile devam eden antrenman, turnuva maçları ile sona erdi.

Yeşil-beyazlı ekip, yarın saat 17.00'de yapacağı antrenman ile hazırlıklarını tamamlayacak.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Akşehir’de "kiraz Hasat Şenliği" Coşkusu
Ereğli Pomem’de Mezuniyet Coşkusu
Mega Yaz Okulu’nda Kayıt Heyecanı
Mağarada Gerçeğini Aratmayan Tatbikat
Çocukların Tasarladığı Ayakkabılar, Selçuk Üniversitesinde Üretildi