Konyaspor, Göztepe Maçı Hazırlıklarına Başladı

Konyaspor, Trendyol Süper Lig'in 21. haftasında Göztepe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Konyaspor, Trendyol Süper Lig'in 21. haftasında Göztepe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Yeşil-beyazlı ekip, Teknik Direktör İlhan Palut yönetimindeki ilk antrenmanı geride bıraktı. Kayacık Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman ısınma ile başladı. Ziraat Türkiye Kupası'nda oynanan Aliağa FK maçında ilk 11'de forma giyen futbolcuların yenileme çalışması yaptığı antrenman, pas çalışması ve topla oyun ile sona erdi.

Yeşil-beyazlılar, yarın saat 16.30'da yapacağı antrenman ile hazırlıklarını tamamlayacak.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Akşehir’de "kiraz Hasat Şenliği" Coşkusu
Ereğli Pomem’de Mezuniyet Coşkusu
Mega Yaz Okulu’nda Kayıt Heyecanı
Mağarada Gerçeğini Aratmayan Tatbikat
Çocukların Tasarladığı Ayakkabılar, Selçuk Üniversitesinde Üretildi