Manavgat Belediyespor Play-off’ta Tur Atladı

Manavgat Belediyespor, Bölgesel Amatör Lig (BAL) 3. Lig'e yükselme play-off 1. tur mücadelesinde Yeşil Çivril Belediyespor'u penaltı atışları ile mağlup...

Manavgat Belediyespor, Bölgesel Amatör Lig (BAL) 3. Lig'e yükselme play-off 1. tur mücadelesinde Yeşil Çivril Belediyespor'u penaltı atışları ile mağlup ederek bir üst tura yükseldi.

Bölgesel Amatör Lig (BAL) 3. Lig'e yükselme play-off 1. tur mücadelesinde mücadele eden Manavgat Belediyespor, Manavgat Atatürk Stadı'nda Yeşil Çivril Belediyespor'u konuk etti. Yeşil Beyazlılar, 32. dakikada Cengizhan Kasap'ın kendi kalesine attığı golle ilk yarıyı 1-0 geride kapattı. İkinci yarıda baskısını artıran Manavgat temsilcisi, 75. dakikada Anıl Yıldırım'ın golüyle skoru eşitledi. Normal süresi ve uzatma dakikaları 1-1 eşitlikle tamamlanan karşılaşmada penaltılarda rakibine 4-3 üstünlük sağlayan Manavgat Belediyespor, sahadan galibiyetle ayrılarak adını bir üst tura yazdırdı. Bu sonuçla birlikte Manavgat Belediyespor'un 2. turdaki rakibi 1923 Afyonkarahisarspor oldu.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Antalya Haberleri

"siber Vatan" Final Yarışmasında Batı Akdeniz Ekibi Şampiyon Oldu
Besiciye Ait Konteyner, Yangında Kullanılamaz Hale Geldi
Spiral Makinesinden Çıkan Kıvılcımlar Ormanın Yanmasına Neden Oldu: 1 Gözaltı
Büyükşehir Belediyesi’nden Aşure İkramı
Antalya’da 3d Yazıcıyla Üretilen Yapay Resifler Denizle Buluştu