Mehmet Aurelio: "zorlu Maçta 1 Puan Aldık"

Antalyaspor Teknik Sorumlusu Mehmet Aurelio, deplasmanda Konyaspor ile berabere kaldıkları maçın ardından yaptığı açıklamada, "Zorlu maçta 1 puan aldık....

Antalyaspor Teknik Sorumlusu Mehmet Aurelio, deplasmanda Konyaspor ile berabere kaldıkları maçın ardından yaptığı açıklamada, "Zorlu maçta 1 puan aldık. Oyuncularımı, teknik ekibe, bütün Antalyaspor camiasını tebrik ediyorum" dedi.

Trendyol Süper Lig'in 15. haftasında Antalyaspor, deplasmanda karşılaştığı Konyaspor ile 1-1'lik skorla berabere kaldı. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Antalyaspor Teknik Sorumlusu Mehmet Aurelio, "Yaptığımız işlerden dolayı 1 puanı kazanmayı bildik. Gerçekten Konyaspor deplasmanı zor bir deplasman. Çünkü taraftarıyla bütünleşmiş ve iyi oyunculardan oluşan bir takım var ama bizim de iyi bir takımımız var. Konyaspor'a karşı koymayı bildik. Bu yüzden zorlu deplasmandan 1 puan aldık. İlk yarıda açıkça söylemek gerekirse net bir faul olmayan pozisyondan hakemin verdiği faulle rakip bir gol atmayı başardı. Biz ise buna aldırış etmeden oynadığımız oyuna devam ettik ve beraberliğe kaldık. Bu zorlu maçta 1 puan aldık. Oyuncularıma, teknik ekibe, bütün Antalyaspor camiasını tebrik ediyorum" şeklinde konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Konya’nın Darülmülk Oluşunun 929. Yıl Dönümü Kutlandı
Beyşehir’deki Kazalarda 1 Kişi Öldü, 11 Kişi Yaralandı
Çöpe Atılmasın Diye 80-100 Yıllık Radyoları Çalışır Hale Getiriyor
Beyşehir’de Avcılara Yakın Takip
Konya Polisinden Kaçakçılık Operasyonu: 15 Gözaltı