Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer, Korana Virüse Yakalandı

Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer, korona virüse yakalandığını sosyal medyadan duyurdu.

Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer, korona virüse yakalandığını sosyal medyadan duyurdu.

Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer, korona virüse yakalandı. Sosyal medya hesabından açıklama yapan Başkan Seçer, "Aşılarımı zamanında olmama rağmen maalesef Covid-19 testim pozitif çıktı. Genel sağlık durumum iyi. Tedavi sürem boyunca görevimi evimden sürdüreceğim. En kısa sürede görüşmek dileğiyle" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

13 Yıl Hapis Cezasıyla Aranan Şahıs Havalimanında Yakalandı
Mersin’de 10 Katlı Binada Yangın: Sağlık Ekipleri Dumandan Etkilenenlere Müdahale Etti
Tarsus’ta Köyler Arası Futbol Turnuvasında Maç Sonu Kavgası
Kontrolden Çıkan Kamyon, Park Halindeki Araçları Biçti
Pasajda Ölü Bulunan Eyüp Can Davası: Uzman Bilirkişiler İnceleme Yapacak