Mersin’de Bayram Öncesi Trafik Denetimi Yapıldı

İçişleri Bakanlığınca trafik güvenliğine dair "bayramınız kemerli olsun" mottolu kampanyası çerçevesinde ülke genelinde eş zamanlı olarak yapılan...

İçişleri Bakanlığınca trafik güvenliğine dair "bayramınız kemerli olsun" mottolu kampanyası çerçevesinde ülke genelinde eş zamanlı olarak yapılan "emniyet kemeri uygulaması', Mersin'de Vali Ali İhsan Su'nun katılımıyla gerçekleştirildi.

Çeşmeli jandarma uygulama noktasında yapılan denetimlere İl Emniyet Müdürü Mehmet Aslan ve İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Necip Çarıkcıoğlu ile trafik görevlileri katıldı. Vali Su, denetim noktalarındaki araç sürücüleri ve yolculara seyir halinde emniyet kemeri kullanımı konusunda hatırlatmalarda bulundu ve bayramlarını kutladı.

Vali Su, denetimlerin ardından yaptığı açıklamada, ülke genelinde olduğu gibi Mersin genelinde de trafik uygulamalarının devam ettiğini söyledi.

Bu denetimlerde trafikte farkındalığı artırmayı hedeflediklerini belirten Vali Su, "Tüm birimlerimizle kontrolleri devam ettiriyoruz. Bayram nedeniyle yoğun bir trafik akışı var. Bu çerçevede ilimiz genelinde emniyet ve jandarma ekiplerimizce bayram öncesi, süreci ve sonrasında tüm tedbirleri aldık" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

13 Yıl Hapis Cezasıyla Aranan Şahıs Havalimanında Yakalandı
Mersin’de 10 Katlı Binada Yangın: Sağlık Ekipleri Dumandan Etkilenenlere Müdahale Etti
Tarsus’ta Köyler Arası Futbol Turnuvasında Maç Sonu Kavgası
Kontrolden Çıkan Kamyon, Park Halindeki Araçları Biçti
Pasajda Ölü Bulunan Eyüp Can Davası: Uzman Bilirkişiler İnceleme Yapacak