Mersin'de Pet Şişeyi Getirene Bez Torba Kampanyası

Mersin'in Silifke ilçesinde belediye tarafından "5 pet şişe getir bez torbayı götür" kampanyası başlatıldı.

Mersin'in Silifke ilçesinde belediye tarafından "5 pet şişe getir bez torbayı götür" kampanyası başlatıldı.

Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut, Anıt Meydanı çevresinde kampanya kapsamında kurulan stantları ziyaret etti.

Pet şişe getiren vatandaşlarla sohbet eden Turgut, bez torba hediye etti.

Turgut, gazetecilere yaptığı açıklamada, hem vatandaşlara ekonomik olarak katkıda bulunmak hem de çevre dostu bir etkinlik yapmak için kampanyayı başlattıklarını belirtti.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

13 Yıl Hapis Cezasıyla Aranan Şahıs Havalimanında Yakalandı
Mersin’de 10 Katlı Binada Yangın: Sağlık Ekipleri Dumandan Etkilenenlere Müdahale Etti
Tarsus’ta Köyler Arası Futbol Turnuvasında Maç Sonu Kavgası
Kontrolden Çıkan Kamyon, Park Halindeki Araçları Biçti
Pasajda Ölü Bulunan Eyüp Can Davası: Uzman Bilirkişiler İnceleme Yapacak