Motosikletli Kurye Belediye Otobüsüne Çarptı: 1 Yaralı

Konya'da kontrolünü kaybederek belediye otobüsüne çarpan motosikletli kurye yaralandı.

Konya'da kontrolünü kaybederek belediye otobüsüne çarpan motosikletli kurye yaralandı.

Kaza, merkez Meram ilçesi Uluırmak Mahallesi İsmail Ketenci Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 42 BAK 898 plakalı motosikletli kurye, cadde üzerinde direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu belediye otobüsüne çarptı. Kazanın etkisiyle motosiklet sürücüsü yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri tarafından ilk müdahalesi yapılan yaralı, ambulansla Konya Şehir Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kazayla ilgili tahkikat başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Akşehir’de "kiraz Hasat Şenliği" Coşkusu
Ereğli Pomem’de Mezuniyet Coşkusu
Mega Yaz Okulu’nda Kayıt Heyecanı
Mağarada Gerçeğini Aratmayan Tatbikat
Çocukların Tasarladığı Ayakkabılar, Selçuk Üniversitesinde Üretildi