Mut’ta Doğalgaz Altyapı Çalışması Başladı

Mut Belediye Başkanı Volkan Şeker, Mut Doğalgaz Altyapı Projesi çerçevesinde ilk etapta 3 mahalleye şebeke montaj imalatı gerçekleştirilerek kış öncesinde...

Mersin'in Mut ilçesinde doğalgaz altyapı çalışmaları başladı.

Mut Belediye Başkanı Volkan Şeker, Mut Doğalgaz Altyapı Projesi çerçevesinde ilk etapta 3 mahalleye şebeke montaj imalatı gerçekleştirilerek kış öncesinde konutlara doğalgaz verilmesinin planlandığını söyledi. Şeker, "Vatandaşımıza hizmet için buradayız. Doğalgaz çalışmalarının bitiminden sonra kazı çalışmaları nedeniyle bozulan yollarımızın yapımına başlayacağız. İlçemize kazandırılmasına katkı sağlayanlara teşekkür ederim" dedi.

Doğalgaz çalışmalarının başladığı Pınarbaşı Mahalle Muhtarı Yusuf Kögce ise doğalgaza kavuşacak olmanın sevincini yaşadıklarını söyledi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

Tarsus’ta Köyler Arası Futbol Turnuvasında Maç Sonu Kavgası
Kontrolden Çıkan Kamyon, Park Halindeki Araçları Biçti
Pasajda Ölü Bulunan Eyüp Can Davası: Uzman Bilirkişiler İnceleme Yapacak
Mersin’de Ormanlık Alana Ekilen Bin 500 Kök Kenevir Ele Geçirildi
Mersin’de Fetö Operasyonu: 1 Tutuklama