Narenciye Festivalinde Oğuzhan Koç Rüzgarı

Bu yıl 8'incisi düzenlenen Mersin Uluslararası Narenciye Festivali çerçevesinde sahne alan ünlü sanatçı Oğuzhan Koç, hayranlarına unutulmaz bir gece...

Bu yıl 8'incisi düzenlenen Mersin Uluslararası Narenciye Festivali çerçevesinde sahne alan ünlü sanatçı Oğuzhan Koç, hayranlarına unutulmaz bir gece yaşattı.

Galatasaray Meydanındaki konseri dinlemek isteyen Mersinliler, saatler öncesinde alanı doldurdu. Hayranlarının karşısına "Yüzük" isimli şarkısıyla çıkan Oğuzhan Koç, "Aşk beni yendi, beni iyi sanıyorlar, ben hala rüyada, küsme aşka, hepsi geçiyor, gitsem diyorum ve sükut-u hayal" gibi en sevilen parçalarını seslendirdi.

Konseri izleyen binlerce Mersinli, Koç'un sahne performansını cep telefonu kameraları ile kaydetti. Öte yandan sanatçının sosyal medya üzerinden sohbet ettiği bir hayranı ile arasında geçen diyaloğu anlatması, herkesi güldürdü.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

Muz Üreticisi Dertli: Bahçede 25 Tl, Markette 120 Tl
Mersin’de Suç Örgütüne Yönelik Operasyonda 16 Tutuklama
Akdeniz Belediyesi Evlendirme Memurluğu Yeni Yerinde Hizmet Verecek
Erdemli Belediyesi Hilal Kart’ı Hizmete Sundu
Mersin’de Ücretsiz Kursla Meslek Sahibi Oldu