Okula Gidemeyen Öğrencilere Muhtarlar Aracılığı İle Çağrı Yapıldı

Mersin İl Milli Eğitim Müdürümüz Adem Koca,, Milli Eğitim Bakanlığının kayıt dışı öğrenci kalmaması amacıyla başlatmış olduğu "Erken Uyarı...

Mersin İl Milli Eğitim Müdürümüz Adem Koca,, Milli Eğitim Bakanlığının kayıt dışı öğrenci kalmaması amacıyla başlatmış olduğu "Erken Uyarı ve Takip Sistemi" çalışmaları çerçevesinde, tüm muhtarlara bir mesaj göndererek okula gidemeyen öğrencilerin ivedilikle tespitini istedi.

Okula gidemeyen çocukların tespit edilerek okula kazandırılması için yürütülen çalışmaların hızlandırıldığını belirten Koca, "Değerli muhtarlarımızdan mahallelerinde okula gidemeyen çocuğumuz varsa en kısa zamanda, en yakın okulumuza ya da ilçe milli eğitim müdürlüğümüze bildirmelerini rica ettik. İlimiz genelinde bakanlığımızın direktifleri doğrultusunda "Erken Uyarı ve Takip Sistemi" oluşturarak okula gidemeyen evladımızı bırakmayacak, konuyla ilgili çalışmaları tüm birimlerimizle, tüm kurumlarımızla ivedilikle sürdüreceğiz. Bu konuda bizlere destek olan tüm muhtarlarımıza, meslektaşlarımıza teşekkür ediyorum" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

Mersin’de Suç Örgütüne Yönelik Operasyonda 16 Tutuklama
Akdeniz Belediyesi Evlendirme Memurluğu Yeni Yerinde Hizmet Verecek
Erdemli Belediyesi Hilal Kart’ı Hizmete Sundu
Mersin’de Ücretsiz Kursla Meslek Sahibi Oldu
Mersin’de Coğrafi İşaretler İçin 5 Maddelik Sonuç Bildirgesi