Otobüste Bıçaklanan Genç Hayatını Kaybetti

Konya'da belediye otobüsünde çıkan kavgada bıçaklanarak ağır yaralanan 21 yaşındaki genç hayatını kaybetti.

Konya'da belediye otobüsünde çıkan kavgada bıçaklanarak ağır yaralanan 21 yaşındaki genç hayatını kaybetti.

Olay, dün akşam saatlerinde merkez Karatay ilçesi Konya Ereğli Caddesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Tatlıcak Mahallesi'nden merkez istikametine seyir halinde olan 42 ECL 54 plakalı belediye otobüsünde 2 kişi, "yan baktın, ne bakıyorsun" diyerek tartışmaya başladı. Tartışma sırasında Vahdettin I., yanındaki bıçakla 21 yaşındaki Kadirhan Öztürk'ü bıçaklayarak kaçtı. Ağır yaralanan genç, ambulansla Konya Şehir Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kadirhan Öztürk, hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne bağlı Cinayet Büro Amirliği ekipleri tarafından gözaltına alınan şüphelinin emniyetteki işlemlerinin sürdüğü öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Konya Haberleri

Kutsal Topraklara Uzanan Yolculuğun Hatıraları Konya’da Sergileniyor
Konya’da "oto Kapan" Operasyonunda 75 Milyonluk Change Araç Ele Geçirildi
Akşehir’de "kiraz Hasat Şenliği" Coşkusu
Ereğli Pomem’de Mezuniyet Coşkusu
Mega Yaz Okulu’nda Kayıt Heyecanı