Park Halindeki Aracın Tavanında Çıkan Yangına Vatandaşlar Müdahale Etti

Antalya'da park halindeki aracın klima bölümünde çıkan yangın vatandaşlar tarafından söndürüldü.

Antalya'da park halindeki aracın klima bölümünde çıkan yangın vatandaşlar tarafından söndürüldü.

Olay, dün akşam 19.30 sıralarında Muratpaşa ilçesi Altındağ Mahallesi 169 Sokak üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, sokak üzerinde park halindeki plakası öğrenilemeyen bir aracın üst kısmında bulunan klima ünitesinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Minibüsün üst kısmında ki alevleri gören çevredeki vatandaşlar 112 Acil Çağrı Merkezi'ni ararken, adrese polis ve itfaiye ekipleri yönlendirildi. Bu sırada aracın üst kısmına çıkan bir vatandaş yangına müdahale etti. Eline aldığı yangın söndürme tüpü ile alevlere müdahale eden vatandaş yangının büyümesini engelledi. Kısa sürede adrese gelen Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı'na bağlı ekipler vatandaşların müdahale ettiği yangında soğutma çalışması yaptı.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Antalya Haberleri

Mimar Sinan Akademi’den Yıl Sonuna Özel Sanat Performansı
Antalya’nın Dört Bir Yanına Arı Kovanı Desteği
Antalya Büyükşehir Belediyesi’nden Muharrem Ayı Boyunca Aşure İkramı
Zıpkınla Balık Avlarken Kayalıklara Sıkışarak Hayatını Kaybetti
Büyükşehir Zabıtasından ’dumansız Plaj’ Uygulaması Denetimi