Park Halindeki Otomobili İterek Çaldılar

Mersin'de park halindeki otomobili iterek çaldıkları belirlenen 2 şüpheli, polisin titiz çalışması sonucu yakalandı.

Mersin'de park halindeki otomobili iterek çaldıkları belirlenen 2 şüpheli, polisin titiz çalışması sonucu yakalandı. Hırsızlık anı güvenlik kameralarınca saniye saniye görüntülendi.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, merkez Akdeniz ilçesine bağlı Çankaya Mahallesi 4738 Sokak üzerinde park halindeki aracın iterek çalınması olayıyla ilgili çalışma başlatan Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, bölgedeki güvenlik kameralarını tek tek inceledi. Yapılan çalışmalar sonucunda şüphelilerin O.Ç. ve S.T. olduğunu belirleyen ekipler, yaptıkları operasyonla zanlıları gözaltına aldı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen 2 zanlı, çıkarıldıkları mahkemece tutuklanırken, terk edilmiş vaziyette bulunan otomobil ise sahibine teslim edildi.

Öte yandan şüphelilerin aracı ittirerek çaldıkları anlara ilişkin güvenlik kamerası görüntüleri de ortaya çıktı.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

Muz Üreticisi Dertli: Bahçede 25 Tl, Markette 120 Tl
Mersin’de Suç Örgütüne Yönelik Operasyonda 16 Tutuklama
Akdeniz Belediyesi Evlendirme Memurluğu Yeni Yerinde Hizmet Verecek
Erdemli Belediyesi Hilal Kart’ı Hizmete Sundu
Mersin’de Ücretsiz Kursla Meslek Sahibi Oldu