Sarıveliler Kaymakamı Abdullah Yüksel'e Başkan Samur'dan Ziyaret

İçişleri Bakanlığının 05.10.2016 tarihli onayı ile Karaman Sarıveliler İlçe Kaymakam Vekili olarak görevlendirilen Kaymakam Abdullah Yüksel 10.10.2016 Pazartesi günü ilçede göreve başlamıştı.

Sarıveliler Belediye Başkanı Hayri Samur Sarıveliler Kaymakamlığına atanarak görevine başlayan Abdullah Yüksel’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Kaymakamlık makamında gerçekleşen ziyarette konuşan Belediye Başkanı Samur, "Sarıveliler Kaymakamımıza yeni görevinde başarılar diliyorum. Biz geçmiş kaymakamlarımızla memleketimizin meseleleri konusunda el birliğiyle çalıştık. Sayın Kaymakamımızla birlikte Sarıveliler için canla başla çalışacağımıza inanıyorum” dedi.

Sarıveliler Kaymakam vekili Abdullah Yüksel’de ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek teşekkür etti.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Karaman Haberleri

Otomobilin Çarptığı 9 Yaşındaki Çocuk Yaralandı
Karaman’da Otomobille Çarpışan Elektrikli Bisikletin Sürücüsü Yaralandı
Karaman’da Otomobille Elektrikli Bisiklet Çarpıştı: 1 Yaralı
Motosiklet Hareket Eden Otomobile Çarptı: Anne İle Kızının Yaralandığı Kaza Kameraya Yansıdı
Zehra’nın Hayvan Sevgisi Sosyal Medyada İlgi Odağı Oldu