Tarsus Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü, Dünya Gıda Gününde Stant Açtı

Tarsus Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü, 16 Ekim Dünya Gıda Günü etkinliği kapsamında stant açarak, vatandaşları israfa karşı alınmasını gereken önlemler ve sağlıklı beslenme hakkında bilgilendirdi. Stantta vatandaşlara elma dağıtıldı.

Tarsus Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri, Dünya Gıda Gününde, "Sağlıklı Beslenelim İsraf Etmeyelim" sloganı ile Yarenlik alanında stant açtı.

Stantta, Belediye Başkan Yardımcısı Füsun Kaleli ile sağlık ekipleri, vatandaşlara gıdaların üretimi, tüketimi ve satış noktalarındaki hijyenin sağlanması konusunda bilgilendirme yaptı.

Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, israfa karşı alınması gereken önlemler ile sağlıklı beslenme hakkında da bilgiler aktarıldı.

Tarsus Belediye Başkanı Haluk Bozdoğan, etkinlikle ilgili yaptığı açıklamada, "Dünya Gıda Gününün en önemli hedeflerinden biri de yeterli ve dengeli beslenme önemine dikkat çekmektir.

Sağlıklı bir Tarsus sloganı ile yola çıkarak, sağlıklı beslenme, israf ve açlığa dikkat çekmek istedik.

Bu doğrultuda Sağlık Müdürlüğü ekiplerimiz, çeşitli bilgilendirme faaliyetleri yürütmekte olup, sağlıklı doğal ürünlerin teşviki konusunda halkımıza gerekli bilgilendirmeyi yaptı.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

Mersin’de Otizmli Çocuğa Şiddet Davasında Öğretmenin Tutukluluğuna Devam Kararı
İnşaattan Düşen İşçi Hayatını Kaybetti
Fırat Kalkanı Harekatı Bölgesinden Acı Haber: Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Tarsus’ta Saman Balyaları Alevlere Teslim Oldu
Mersin’de Kapya Biber Üretimi Yerinde İncelendi