Tarsuslu Hayırseverden 2 Tır Yakacak Odun Bağışı

Mersin'in Tarsus ilçesinde depremin yaraları tüm hızıyla sarılmaya devam ediyor.

Mersin'in Tarsus ilçesinde depremin yaraları tüm hızıyla sarılmaya devam ediyor. Tarsus Belediyesi öncülüğünde sürdürülen büyük dayanışmaya Türkiye'nin dört bir yanından destekler geliyor.

Kahramanmaraş merkezli meydana gelen depremlerin oluşturduğu yaralar Mersin'de sarılmaya devam ediliyor. Afet bölgesinden Tarsus'a gelen vatandaşlara dağıtılmak üzere Antalya'dan Tarsuslu bir hayırsever tarafından 2 tır yakacak odun bağışı yapıldı. Bağışlanan yakacak odunlar Tarsus Belediyesi tarafından paketlenerek soğuk kış günlerinde vatandaşlara dağıtılacak.

Tarsus Belediye Başkanı Haluk Bozdoğan, büyük dayanışmaya destek veren vatandaşlara teşekkür ederek, "Antalya'da yaşayan bir Tarsuslu hayırsever hemşehrimiz tarafından deprem dolayısıyla kentimize gelen vatandaşlara dağıtılmak üzere 2 tır yakacak odun bağışlandı. Odunların paketleme çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. Hayırsever hemşehrimize teşekkür ederiz" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
Karaman Habercisi olarak Karaman, Konya, Aksaray, Niğde gibi bölge illerinden haberler yayınlıyoruz. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Karaman Haber | Konya Haber| Aksaray Haber| Niğde Haber

Mersin Haberleri

Silifke Belediyesi’ne Yönelik Operasyonda Gözaltına Alınan 19 Şüpheli Adliyeye Sevk Edildi
Mersin’de Ücretsiz Lgs Ve Yks Kursları İçin Ön Kayıtlar Sürüyor
Mersin’de Kadın Girişimcilere Destek Projesi
Yaz Sıcaklarıyla Birlikte Yangın Riski Arttı
Toroslarda Bahar: 2 Bin 400 Rakıma Taşınan Arılar Mesaiye Başladı